2014. április 22., kedd

Húsvéti képeslapok 2014.

Nem akartam előre lelőni a poént, ezért csak most, a húsvét elmúltával teszem fel az idei húsvéti képeslapokat. Az elkészítés technikájában nincs sok különlegesség, majdnem mindegyik központjában egy nyomtatott-színezett minta áll, amit különféle színes papírokkal és szalaggal dobtam fel. A színezéshez filctollat használtam.
  1. Ez a képeslap a legegyszerűbb. Sikerült húsvéti mintás scrapbook papírt vennem, ebből levágtam egy képeslapnyi méretű téglalapot és azt felragasztottam az alapra egy szalaggal.

  2. A vidám zöld alapra fehér kartont ragasztottam, erre zöld hullámos kört vágtam, amire ráragasztottam a kiszínezett nyuszit. 

  3. A mintás papíron nyuszi integet. Kicsit különlegessé a mintás szalag teszi.

  4. Bár a képen nem látszik túl jól, a keresztet metálszínű filctollakkal színeztem ki, a virágokat és leveleket pedig formavágóval külön kivágtam és 3D ragasztóval ragasztottam a lapra, így kicsit kiemelkednek.

  5. Az alap két felére eltérő mintás papírokat ragasztottam, erre mintás szalagot és a kiszínezett nyuszikát.

  6. A mintás papírra két ovális ablakot vágtam, ezen belül 3D ragasztókockával ragasztottam fel a húsvéti állatkákat.

  7. Az elrendezés ugyanolyan, mint az 5-ösnél: két mintás lap, ezen szalag és nyuszika.

  8. Az egyetlen négyzet alapú képeslap. Az alapra sötétbarna kartont ragasztottam, erre 2-2 négyzetet húsvéti pecséttel és mintás scrapbook lapból.

  9. Négy tojást pecsételtem és körbevágtam: hármat feketével, egyet pirossal. A feketéket sima ragasztóval, a pirosat 3D ragasztókockával ragasztottam fel a fehér sávra.

  10. A fehér alapra bordó kartont ragasztottam, erre egy sáv domború-csillogós virágos papírt. Erre jött az ovális minta és a rózsaszín szalag.

  11. Végre egy képeslap, amihez fel tudtam használni a borotvahabbal márványozott lapokat. A zöld alap alsó felére ezt, felső felére pedig Dots domborító mappával domborított fehér kartont ragasztottam. A nyuszikat színes tintával pecsételtem és azonos színű hullámos négyzetekre ragasztottam.

  12. Fehér és sötétkék kartonból 1-1 tojást vágtam (sajnos kézzel, mert tojás alakú vágósablonom még nincs). A kisebbik fehér tojásból vágósablonnal tulipánokat vágtam. A tojásokat egymásra ragasztottam, ezt pedig domborított világoskék kartonra. A tulipánok szárára zöld masnit ragasztottam.

  13. A rózsaszín alapra vágtam egy ablakot, és a nyuszikát (amit ugyanakkora körből vágtam ki, mint az ablak) a lap belső oldalára ragasztottam. Az ablakkeret fehér hullámos kör.

  14. A fehér alap csak egy részére ragasztottam mintás papírt, erre pedig mintás szegélyű téglalapon a nyuszit.

  15. Ennél a lapnál elővettem a különleges vágópengéimet: egy díszes ajándékkísérő mintát vágtam fehér kartonból, erre pecsételtem a tavaszi mintát. Az alapra, a mintás lap fölé pedig szintén a vágógéppel vágott szegélyt ragasztottam. A pecsételéshez a nyomdát először bordó, majd zöld tintába mártogattam, így kaptam a színátmenetet.

  16. A zöld alapra fehér kartont ragasztottam, erre három, balra néző zöld nyuszit és egy sárga, jobbra néző nyuszit pecsételtem. A lap aljára sárga virágmintás szalagot ragasztottam.

  17. Barna alapra mintás lapot ragasztottam, erre az elforgatott négyzeteken a kiszínezett mintát. A lap aljára tüll-szalagot ragasztottam.

  18. Ebben a lapban az egyetlen "technikás" rész a barikás ovális szélének öregítése zöld és barna tintával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése