2014. január 6., hétfő

Teafilter tartó papírkanna

Karácsony előtt sokat törtem a fejem, hogy milyen apróságot adjak a kollégáknak. Alapvető kritérium volt, hogy papírból készüljön, ne legyen túl drága, nagy mennyiségben is el lehessen készíteni és legyen egyedi. Tavaly egy egyszerű kis teafilter tartót készítettem mindenkinek, és idén is valami hasonlót képzeltem el. Úgy alakult, hogy többféle ajándékot is csináltam és aztán télapó módjára egy piros szatyorból osztottam szét. Volt, aki jegyzetfüzetet kapott (leírás itt és itt), volt aki csokit és volt, aki teát. A kannás teafilter tartóhoz az alapötletet erről az oldalról lestem. Innen töltöttem le a sablont, de nem rányomtattam a mintás papírra, hanem kézzel, ceruzával rajzoltam meg a kontúrokat a sablon alapján. Így sikerült:
Teafilter tartók
Teafilter tartók
Teafilter tartók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése