2014. január 26., vasárnap

Karácsonyi képeslapok 2013. 6.

Ez az utolsó bejegyzés a 2013-as karácsonyi képeslapokból, de más karácsonyi ötletekről még fogok írni hamarosan.

  1. Először innen letöltöttem ezt a cuki kis angyalkát, fehér kartonra nyomtattam és filctollal kiszíneztem. Nemrég fedeztem fel, hogy a Müller-ben viszonylag jó áron sokféle írószer, ragasztó és papír kapható, a színezéshez használt arany filctollat is ott vettem. Ezután elkészítettem az alapot, erre egy piros-arany csillagos kartont ragasztottam. A mintát ollóval körbevágtam, az üveggömb nyakára arany madzagot kötöttem és 3D ragasztókockával a csillagos lapra ragasztottam.
    Aranyos

  2. A második képeslapot hődomborítással készítettem. A mintát fehér tintával a lap közepére pecsételtem, domborító port szórtam rá és hőlégfúvóval ráégettem. A lapra ezüst-arany zselés tollal csillagokat rajzoltam, és néhány ragasztós gyöngyöt is rátettem. A sarkokon a mintát a hátoldalról domborítottam, a Crafter's Companion segítségével (itt bemutatom, hogyan).
    Hődomborított
    Minta közelről

  3. A mikulásos képet az Internetről töltöttem le, kinyomtattam, kiszíneztem. Hogy kicsit ablak-hatása legyen, az ablakkereten belüli területről kivágtam az üres részeket. Sötétkék alapra ragasztottam.

    Mikulás és Rudolf


  4. Szintén Interneten talált minta kinyomtatva, kiszínezve, a lapra ráragasztva. A kislány feneke alá piros szalag került.
    Ülő kislány


Hasonlóan, mint az előző, nyomtatott minta, filctollal kiszínezve. A mintát négyzet alakban vágtam ki, háttérnek fekete hullámos négyzetet vágtam. Ezt piros kartonra ragasztottam.
Hóemberes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése