2013. november 22., péntek

Minion képeslap

Néhány hónapja, mikor a mozikban elkezdték játszani a Gru 2-t, nálunk is tombolt a minion (magyarul minyon) őrület. Így hát adta magát, hogy Manócskát minion-os képeslappal lepjem meg névnapjára.
Minion
Csupa olyan formából raktam össze, amihez vagy volt vágósablonom, vagy csupa egyenes vonalból áll, ezért szikével szépen lehet vágni. 4 féle színű kartont használtam, citromsárga az alap, kék a nadrág és a szem, ezüstszínű a szemüveg és fekete a gomb, a haj, a pupulla és a szemüveg pántja. Ezen kívül kell még ragasztó, olló és fekete filctoll.
A képeslap a következőkből áll össze.

  • Az alap citromsárga, ami a tetején van összehajtva. A felső két sarkot lekerekítettem ollóval (ha valakinek van sarokkerekítő formavágója, azzal biztos szebb lesz).
  • Nagy kék téglalap, ez a nadrág eleje. A varrást jelképező szaggatott vonalat fekete filctollal rajzoltam.
  • Egy nagy kék kör kétharmada, ami a nadrág zsebe. Erre is rajzoltam varrást.
  • Két kisebb kék sáv a nadrág kantárjához. Ezeken is van varrás. Miután felragasztottam, a szélét levágtam úgy, hogy igazodjon a képeslap széléhez.
  • Két fekete gomb. Ez lehet igazi gomb is, nekem van gomb alakú formavágóm, így ezt használtam.
  • Fekete sáv a szemüveg pántjához. 
  • Nagy fehér kör a szem fehér részéhez.
  • Közepes kék kör a szemhez.
  • Kis fekete kör a pupillához.
  • Két ezüstszínű téglalap, a vékonyabbik oldala ívesen levágva. A magassága ugyanakkora, mint a fekete sáv. Ezt a szem fehér részére ragasztottam kb. fél centi vastagon, hogy majd ne lógjon be.
  • Ezüst kör, aminek a közepe ki van vágva, azaz egy gyűrű alak. Akkora, mint a szem fehér része. Ezt ragasztottam legfelülre.
  • Hajszálak. Ezt ollóval vágtam.
Miután a részeket felragasztottam, megrajzoltam a szájat és átadtam az ünnepeltnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése